ارتباط با آسان‌بورس

بخش پشتیبانی

تیم پشتیبانی آسان بورس به دو واحد فروش و فنی تقسیم می‌شود که از ساعت 8 الی 17 در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) آماده پاسخگویی به کلیه کاربران خواهند بود. پشتیبانان فروش موظف به ارائه مشاوره پیش از خرید و رسیدگی به مشکلات احتمالی بعد از خرید کاربران از طریق سامانه آنلاین تیکتی و تماس تلفنی می‌باشند. پشتیبانان فنی موظفند به مشکلات فنی و خطاهای احتمالی پلتفرم رسیدگی کنند. لازم به ذکر است که ارتباط با واحد پشتیبانی فنی فقط و فقط از طریق سامانه آنلاین تیکتی میسر می‌باشد.

راه‌های ارتباطی

برای ارتباط هر‌چه بهتر کاربران با آسان‌بورس، تلاش شده تا راه‌های متفاوتی فراهم کنیم و در کمترین زمان به نیاز‌ها و پیام‌های شما پاسخگو باشیم.

ایمیل :contact@asanbourse.ir

در رسانه های اجتماعی همراه ما باشید

نام و نام‌خانوادگی
شماره تماس
نام شرکت / سازمان
ایمیل
متن پیام

تهران، ضلع شمال دانشگاه شریف، خیابان قاسمی، پلاک 79

درخواست شما با موفقیت ثبت شد. تیم آسان بورس در سریع‌ترین زمان با شما تماس خواهد گرفت.